Valitse tuotteet

Valitse haluamasi osasto/tuoteryhmä oikean reunan valikosta. Voit myös hakea tuotteita vapaasanahakuna, kirjoittamalla “Etsi” -kenttään hakusana(t) ja painamalla “Haku” -painiketta.

Tutustu tuotteisiin. Huomaa, että osastossa/tuoteryhmässä voi olla tuotteita useampi sivu.

Valitse tuotteesta sopiva koko, väri ja kappalemäärä. Lisää tuote ostoskoriin klikkaamalla “Lisää ostoskoriin” -painiketta.

Kun ostoskoriin on valittu tuotteita, pääset tarkastelemaan ostoskorin sisältöä “Katso ostoskori” -painikkeesta. Voit muuttaa tilausmääriä ja poistaa tuotteita ostoskorista. Voit myös palata tutustumaan verkkokaupan tuotteisiin klikkaamalla “Kauppa” -linkkiä.

Kun olet valmis jättämään tilauksen, siirry eteenpäin “Siirry tilaukseen/Kassalle” -painikkeesta.

Siirry kassalle

Täytä yhteystietosi. Tähdellä merkityt tiedot ovat pakollisia. Halutessasi voit rekisteröity asiakkaaksi. Lue rekisteröitymisestä lisää kohdasta OmaTili.

Tilauksen kommentit” -kenttään voit kirjoittaa tilauksen käsittelyyn liittyviä toiveita.

Valitse toimitustapa

Kassalla ollessasi voit valita tilauksesi toimitustavan. Huom! VAK-luokiteltuja tuotteita toimitamme ainoastaan Matkahuollon toimipisteisiin tai rajoitetusti myymälöihin. Mikäli tilauksesi sisältää joitain VAK-luokiteltuja tuotteita (kuten lipeä, jääetikka ja muurahaishappo), verkkokauppa tarjoaa toimitustapavaihtoehdoksi vain ne paikat, joihin toimitus on mahdollista.  Huomaa myös, että myymälöistä (Siwat ja Valintatalot) noudettavien pakettien maksimipaino on 30 kg. Mikäli tilauksesi ylittää painon, saat tiedon noutopaikasta tilausvahvistuksessa.

Lähetä tilaus

Tarkista tietojen oikeellisuus. Kun olet hyväksynyt tilaus-/sopimusehdot, voit lähettää tilauksen.

Tilausvahvistus & toimituskulut

Tilauksen tehtyäsi saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen tiedon, että tilaus on saapunut perille. Tarkistathan, että laitat sähköpostiosoitteesi oikein! Kun tilauksesi on käsitelty Hunajayhtymällä, saat vielä tilausvahvistuksen, jossa on arvio toimituskustannuksista ja toimitusajasta. Tilausvahvistuksessa on myös mainittu, mikäli tilauksesi toimitetaan muualle kuin toivomaasi paikkaan. Toimituskulut tulevat aina todellisten kulujen mukaan. Tuotevalikoimamme laajuuden vuoksi emme valitettavasti pysty verkkokaupoissa yleisesti käytössä olevaan kiinteään toimituskuluun. Kun saat meiltä tilausvahvistuksen, sinulla on luonnollisesti mahdollisuus peruuttaa tekemäsi tilaus.

Oma Tili

Jos teet ostoksia Hunajayhtymän verkkokaupasta, voit rekisteröityä asiakkaaksi. Rekisteröityneet asiakkaat saavat käyttöönsä Oma Tili -palvelun,  jossa voi seurata aiempia tilauksia, muokata toimitus- ja laskutusosoitteita sekä vaihtaa salasanan. Rekisteröityminen tapahtuu joko ensimmäisen tilauksen yhteydessä tai menemällä OmaTili -näkymään. Tilauksia voi tehdä myös rekisteröitymättä. Emme luovuta rekisteritietoja kolmansille osapuolille.

Tarrojen tilaaminen

Valikoimissamme on erilaisia LähiHunaja -tarroja. LähiHunaja -tuottajatarroja voi tilata Tarraeditorin kautta. Se on verkkokaupasta erillinen editori ja tilaus niinikään tulee meille erillisenä. Tarraeditorissa luot tarralle tulevat tekstit itse ja näet suoraan miten ne tulevat sijoittumaan valmiille tarralle. Jos teet tilauksen sekä verkkokaupasta että tarraeditorista saman vuorokauden aikana, lähetämme kummatkin tilaukset samassa toimituksessa. Voit jättää myös tilausten yhteydessä oleviin vapaatekstikenttiin meille viestin koskien tilausten toimitusta. Tarroja voi tilata myös verkkokaupan kautta. Silloin tarraan tulevat tekstitiedot tulee ilmoittaa tilauksen vapaatekstikentässä.

Ongelmia tai kysymyksiä?

Jos tilauksen tekemisessä ilmenee ongelmia tai haluat lisää tietoa tuotteista, ota yhteyttä hunaja@hunaja.fi tai puh. 0400 193 941. Vastaamme arkisin klo 8-16.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone